NOUS AUTÒNOMS/AS
T'ajudem a conèixer tots els teus drets i obligacions, gestionem l'alta en Agència Tributària, Seguretat Social i altres Administracions de forma rapida i senzilla.
Analitzem la modalitat més avantatjosa per tú dins de la fiscalitat d'autònoms(Moduls,Estimació Directa, Recareg Equivalencia), comptabilitzem les teves factures, elaborem els teus impostos, gestion laboral , et guiem i ajudem a tot moment, tens assessorament permanent.
Et detallem a continuació els tràmits més importants per començar amb la teva activitat
- Alta en els Organismes Públics, com en Agència Tributària, Seguretat Social i Generalitat de Catalunya
- Et aconsejem que règim fiscal és més adequat per al teu negoci i t'expliquem la complexitat dels mateixos
- T'informem de les possible ajudes que puguis beneficiar-te
- Tràmits de llicències d'obertura
- Peticions de fulla de reclamacions
- T'ajudem en la trámitación de la capitalizació de l'atur, si aquest est el teu cas
- En cas de voler contratrar treballadors, alta en Compte de Cotització, així com alta en Seguretat Social i tramitació i confecció de contractes de treball
NOVES EMPRESES
Quan es decideix a muntar una Empresa, s'obre un gran ventall de tasques i tramitis que s'han de dur a terme en diferents organismes públics. Nosaltres sabem perfectament que tràmits fan falta i intentem agilitar el procés el màxim possible, amb nosaltres no perdràs el teu temps.
Quan es decideix a muntar una Empresa, s'obre un gran ventall de tasques i tramitis que s'han de dur a terme en diferents organismes públics. Nosaltres sabem perfectament que tràmits fan falta i intentem agilitar el procés el màxim possible, amb nosaltres no perdràs el teu temps.
Resoldrem els teus dubtes des de l'inici de la teva marxa, t'aconsellarem a l'hora de constituir la teva empresa, que beneficis fiscals pots tenir, que naturalesa fiscal és més adequada per al teu negoci, tots els dubtes que puguis plantejar-te te les resoldrem de manera personal perquè la teva et puguis dedicar enterament a l'exercici de la teva activitat.
Et detallem a continuació els tràmits més importants per començar amb la teva activitat
Certificació negativa del nom de la societat pel Registre Mercantil.
• Signa escriptura pública de Constitució de la Societat davant notari.
• Liquidació de l'Impost de Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats en la Conselleria d'Hisenda de la Comunitat Autònoma.
• Inscripció de l'empresa en el Registre Mercantil.
• Sol·licitud del Nombre d'Identificació Fiscal en l'Agència Tributària.
• Obtenció del nombre identificador d'Afiliació a la Seguretat Social en la Tresoreria General de la Seguretat Social.
• Alta en el Cens d'Empresaris en l'Agència Tributària.
• Liquidació de l'Impost sobre Activitats Econòmiques en l'Agència Tributària (les empreses de nova creació estan exemptes durant els dos primers exercicis).
• Afiliació dels socis a la Seguretat Social.
• Alta en el Règim de la Seguretat Social que correspongui a cadascun dels socis treballadors i/o administradors.
• Inscripció de l'empresa en la Tresoreria territorial de la Seguretat Social, que assigna a l'empresari un nombre per a la seva identificació i control de les seves obligacions un Codi de Compte de Cotització.
• Comunicació d'obertura del centre de treball en la Conselleria de Treball de la seva Comunitat Autònoma.
• Sol·licitud de les llicències pertinents en funció del tipus d'activitat de l'empresa (pots veure la informació sobre això en aquest enllaç).
Registre de signes distintius com a patents o marques en l'Oficina Espanyola de Patents i Marques.
• Registre de fitxers de caràcter personal en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.